Tråd: Dameproblemer
View Single Post
Sitat av PurFaen Vis innlegg
Det er veldig mulig at det er hun som gjorde noe feil, mange jenter som bygger ego på å lure gutter som de avviser senere, jenter er flinke til å spille på følelser, og hvis du har følt at noe var på gang er det mest sannsynlig, i mitt hue ihvertfall, at hun sendte feil signaler med vilje.
Vis hele sitatet...
Hvordan har du fått for deg alt dette? Det virker som du tror at bare fordi man blir tiltrukket av noen så har man krav på at følelsene blir speilet.

Du fremstiller jenter som kyniske, men her synes jeg det er du som er kynisk. Det er tåpelig å anklage noen for å villede noen når det er langt mer sannsynlig at hun ikke visste helt hva hun følte før hun til slutt fant ut av det.

Sitat av Slakteren Vis innlegg
Av egen erfaring er det bare slik alle jenter er. De vil bare ha det som er kortsiktigt mest spennende, interessant og lønnsomt i øyeblikket. Plutselig kommer hun krypende tilbake og plutselig har hun funnet noe annet å smake på.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner at du har opplevd noe vondt, og at det har gjort deg bitter. Men jeg synes det er urettferdig av deg å legge all skylden på noen andre. Og ikke minst å generalisere slik.
Sist endret av hemmeligegreier; 29. november 2016 kl. 23:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.