View Single Post
Hei.

Jeg tenkte en gang (før jeg fikk lov til å ha sobdomenet hos zaprimus), at jeg skulle ha det hos prv.no, fikk gratis websideplass hos nettstedsenteret.com.
De sa at hvis man skulle ha nettadresse hos noen andre, måtte de registrere noen plugins (eller noe), spurte dem da om hva jeg måtte gjøre, de sa at jeg bare trengte å be dem gjøre det for meg.
Sendte da en e-post til dem med all informasjon de ba meg om, ventet en stund, så dro jeg på ferie en 3 ukers tid, når jeg kom hjem og sjekket, hadde de ikke gjort noe med det, sendte en e-post til med (pluss det som stod i den forrige at jeg kom til å ringe dem og be dem gjøre det med en gang, hvis de ikke hadde gjort det innen fristen, de gjorde det ikke, og når jeg ringte nummeret som stod på hjemmesiden dems som kontaktnummer kom denne automatiske svareren (husker ikke ordrett, men noe sånt som dette): "SIM-kortet ditt vil bli belastet 100 kroner nå", også rett etter denne meldingen, ble samtalen brutt/de la på.
Å det jeg ble SUPERIRRITERT på, var ikke at jeg måtte betale 100 kr, men at de balestet sim kortet, og la på rett etterpå.

Kan man gå til sak på dette, eller hva?