View Single Post
Sitat av lookster Vis innlegg
du virker som en jævela drittsekk!! sorry ass, hadde jeg vært broren din og blitt nykter hadde jeg sakt dra til helvette med deg, han trenger støtte og kjærlighet, si heller at du ikke klarer det. det moren din gjør kan jeg nesten garantere gir han store løft og bedrer hverdagen hans utrolig mye!
Vis hele sitatet...

Ja , jeg er nok en jævla drittsekk som i det hele tatt gidder å gi broren min en julegave etter at han blandt annet har trua meg på livet med kniv, stjålet arvegods for massevis av penger og solgt det videre for en hundrings for å få penger til stoff, ødelagt leiligheten min som han fikk bo i ved å skjære opp alle møblene med samekniv (psykose ), stjålet bankkortet mitt og bestilt masse shit i mitt navn som han har solgt videre og for ikke å snakke om den gangen han gikk i psykose og banka dritten ut av meg uten at jeg gjorde noe tilbake for jeg ville ikke skade han.

Jeg støtter han, jeg er der med en gang det er noe.. ringer han midt på natten og jeg skal tidlig opp tar jeg telefonen uten problemer fordi jeg vet han trenger å snakke med noen. Jeg har kjøpt klær til han , og da dyre merkeklær fordi jeg vet det er det han liker best, jeg har stilt opp for dattera hans og tatt med henne på besøk til han selv om han ikke har lov til å være i nærheten av henne. Jeg har tatt oppgjør med de forbanna fucka kompisene hans som bare ødelegger for han hele tida og jeg har stilt opp gang på gang uansett hvor mange ganger han har sagt " jeg håper du får kreft og dør".

Jeg skjønner ikke hvordan man kan være en drittsekk når man gir en julegave til noen, hadde jeg vært en drittsekk hadde jeg bedt han dra til helvete for mange år siden og bare latt han råtne på sofaen til de hjernedøde vennene hans.

Ja , mamma er veldig snill mot han. Det setter han nok pris på, men for min del kan det virke som om han bare utnytter snillheten hennes. Han trenger folk som setter ned foten og er litt streng med han. Han har vært en mammadalt hele livet og får alltid sympati fra henne uansett hvor mye han har fucka opp for hu. Og jeg syns det er forferdelig at hu bruker så sinnsykt mye penger på han nå som han har husly, får mat på bordet og i tillegg får lommepenger av staten. Mamma har et krav på nesten 100.000 kroner fra borettslaget for det han har ødelagt både i hennes leilighet (gulv,vinduer (knust to store verandavinduer) ,innebygd skap og vegger/dører han har slått hull gjennom da de værste psykosene kom) Jeg syns ikke det er riktig at han skal få tusenvis av kroner av henne hver mnd når hun har brøfødt han helt til nå samma hvor mange ganger han har banka dritten ut av henne.

Jeg går på lærlinglønn og har akkurat kjøpt en julegave til broren min for 500 spenn fordi jeg er glad i han og jeg vet han digger det bladet, og hvis du synes det er dårlig gjort så syns jeg du bør gå ferdig niende og tiende klasse før du prøver å sette deg inn i andres problemer igjen .