View Single Post
Det nærmer seg jul og broren min er på sin fjerde månede på avrusning/rehab og skal være der i over ett år fremover, han skal også være der i julen.

Jeg lurer på hva jeg skal gi til han til jul, for meg er det uaktuelt å sende han penger da jeg har gitt han mye penger opp gjennom åra som bare har gått til narko( han skøyt amf) og har litt problemer med tillitt og mener han "ikke fortjener" å få penger fra meg mer. Pluss det at mamma som er raka blakk sender en del penger til han fordi hun mener at han trenger lommepenger mens han er på rehab. han får 300 spenn annenhver uke og får alt av måltider der oppe pluss at mamma har kjøpt massevis av klær og utstyr(sko, jakker osv) til han i det siste

samtidig er han ikke interessert i noe spesielt annet enn gaming, men nå har han ikke noe å spille på så han må være sosial med de andre som er der, noe jeg syns er ganske bra.. så å gi han noe håndholdt konsoll/spill er ganske uaktuelt det og.

Mitt syn er at han har ramla ut i denne grøfta helt på egenhånd og han skylder oss i familien en del penger og gjenstander som har blitt stjålet og solgt videre og jeg derfor har en del delte meninger om dette med å gi han gaver, men alikevel vil jeg gi han en liten ting som han kan ha litt nytte av /moro med uten at det blir for obvious at det er noe verdiløst.

har dere noen forslag til hva jeg kan gi ?