View Single Post
Sitat av Gilgamesj
- At IvIoyner begynte å gråte da jeg tok sei i håret hans siste natta.
Vis hele sitatet...
Hva faen?

Sitat av Joshiwo
Er det noen interesse for at jeg skal fortelle hele historien da, uten om fra din side?
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke?


Dette er mitt andre år på TG, var der i fjor også. Skal jeg sammenlikne åra synes jeg faktisk det var bedre i fjor, men ikke missforstå, året var tett opptil. Mest sannsynelige grunnet til at det var bedre i fjor var jo nettop det at det da var min første gang på TG, stemningen var jo selfølgelig bedre da og alt var nytt.

Årets TG har vært knall, konge nettverk, det skal crew ha fantastisk mye cred for.

Satt ikke på nff rekka, men fikk med meg litt av det som skjedde, raster osv! ^^
Btw, grattis med ny maskin, hva for widget lagde du?

Blir nok TG igjen på meg neste år også.

Eneste minuset med årets TG var at jeg ble frastjålet en ekstern HD, det var ganske kjipt!

Sitat av ZpiFF
Også ganske fornøyd med årets TG!
I år ble det
1. plass FastIntro
1. plass Wild
5. plass Combined demo
så kan ikke akkurat klage

Fikk dratt disken full, kjøpt endel nye deler til PCn og tatt masse bilder. Bildene finner dere her: http://gallery.skrekkugle.net/main.p...g2_itemId=2522
De siste bildene er ikke lagt opp enda. De kommer i morgen =) Naaattaaa
Vis hele sitatet...

Har du fastintro og wild'n liggende? Kunne godt tenkt meg å sett det. Fikk ikke med meg vinnerne av de konkurransene. Når jeg tenker meg om fikk jeg faktisk ikke med meg vinnerne i noe bortsett fra stepmania konkurransen!