View Single Post
Sitat av Aceface Vis innlegg
Enda et poeng er at det er så sinnsykt fett å røyke når man blir helt slått ut av to trekk.

Og for at det skal skje trenger man lengre pauser!
Vis hele sitatet...
jeg personlig liker ikke og bli ''slått ut'' men heller bare ta meg noen bongtrekk og slappe av med venner. noe sikkert flere er enige i?

hvis jeg blir helt slått ut tar jeg meg bare et glass vann og legger meg i sofaen og chiller i 20 min da er jeg någenlunde oppegående igjenn.


Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Men om man bare skal røyke et par ganger i året osv for å ikke missbruke det, så velger man vel gjerne anledninger der det skjer noe spesielt, som nyttårsaften, eller andre stunder som man vil kose seg litt ekstra. Og da er det jo jævlig surt å bli "helt slått ut"(?), så derfor er det vel bedre å røyke hver dag, slik at man klarer å være oppegående de spesielle dagene hvor man også røyker?
Vis hele sitatet...
går fint ann og røyke bare i helgene, da blir man sikkert ikke like slått ut(hvis man ikke røyker en 5'er da ). hvis man er redd for og bli helt borte så er det vell bare og ikke røyke en joint før du skal på bryllup etc. (noe alle SKAL kunne klare)
Sist endret av StålSkuff; 5. mars 2012 kl. 16:06.