View Single Post
Sitat av Neptunia Vis innlegg
Du kan ta det som du vil, men jeg annser ikke det å søke ut en krigssituasjon for "spenningens skyld" som
verken en god eller gyldig grunn - men temmelig idiotisk.
Vis hele sitatet...
Ref "Til Valhall!" så er det jo nøyaktig det de aller fleste Norske soldater i aktiv stridstjeneste i utlandet gjør.

Sitat av murloc Vis innlegg
Selv er jeg enig i at det vil være ekstremt vanskelig å forholde seg til hvem du kriger mot. Dette ser jeg på som det største problemet.
Vis hele sitatet...
Krig i dagens moderne miljø er etter noe av det jeg har sett blant annet fra Ukraina ofte rimelig surrealistisk og forvirrende.

Hvor i det ene øyeblikket ruller hundrevis av grønnkledde folk rundt i gata i stridsvogner og veiver med AK-47'er, mens en time senere står de med senkede hoder å pliktoppfyllende overleverer tennspemplene til noen Russiske Spetsnaz uten at et eneste skudd er blitt avfyrt...

Eller at stridende lovpliktig ruller forbi hverandre uten å løsne så mye som et skudd mot hverandre mens de er på vei til eller fra flyplassen som er erklært som den sonen hvor de kan skyte på hverandre...
Sist endret av JRF; 15. januar 2020 kl. 03:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.