Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
Sitat av Sky
Joe Rogan uttaler seg om noe han egentlig ikke har peiling på, kun ute etter publisitet. Han er en slump. Ønsker du å lese og høre om kvalifiserte mennesker uttale seg om DMT sjekk ut f.eks Rick Strassman sin bok, DMT: The Spirit Molecule (The Holy Bible så og si) eller Terrence McKenna for å nevne noen.
Vis hele sitatet...
Det viste jeg ikke Sky, har bestil boken Transfigurations må, da hiver jeg meg rundt å bestiller The spirit of molecule også.

Jeg har lest alt i denne tråden, jeg føler att jeg må oppleve denne følelsen, føler att det betyr noe spesielt for meg. Hvordan ble personlighten deres etter denne opplevelsen? Fikk dere mer respekt for livet? mere glede? helt forandret?

Første gangen jeg spise flein sopp, ble jeg fortalt masse rart "SE SE! FØLG MED" å etter den turen ble jeg forandret, fordi jeg fikk se verden/menneskene i ett annet perspektiv. jeg tar livet med ro og nyter hvert sekund.

Når man er tenåring, pumper hjernen ut mest Dmt, kanskje det er den beste tiden å slå seg ut i en sånn opplevelse? eller er jeg bare helt loco