Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
mentalmelt:

Før du eventuelt velger å slette dette innlegget, som i likhet med mitt forrige ikke strictly holder seg til de nye strenge kravene du har satt opp, kan du jo høre på argumentene i det, som er gode.

På samme måte som en diskusjon om vitenskapens filosofiske grunnlag kan kaste lys over f.eks. elektroner og protoner, og på samme måte som et studie av zoologien kan hjelpe oss til en bedre forståelse av en spesifikk dyreart som f.eks. hesten eller elefanten, kan en diskusjon omkring entiteter generelt naturligvis også kaste lys over den spesifikke DMT-entiteten du snakker om, ved å plassere den i et bredere perspektiv.

Entiteter kommer i alle slags varianter; fra gnomer og nisser til engler og demoner over i erkeengler og guder, som f.eks. forsøkt beskrevet i begynnelsen av Ezekiel i det gamle testamente.

Noen entiteter er ”eteriske”, ubeskrivelige, og kommuniserer via et komplekst og ofte uransakelig billedspråk, mens andre er tilnærmet slik de blir beskrevet i f.eks. folkeeventyrene. Høyere (eller mektigere) entiteter er også ”shape shifters”, og ikler seg gjerne en form den reisendes hjerne forventer, hvilket forklarer de såkalte ”UFO-abductions”.

Formålet med innlegget mitt var således å gi diskusjonen en horisont, da det vel er sannsynlig at denne tråden ikke vil kunne fortsette særlig lenge, om den utelukkende skal omhandle møter med en type entitet du selv innrømmer vanskelig kan beskrives med ord, og som svært få i alle tilfelle har hatt kontakt med.

Hvis du allikevel skulle synes disse argumentene er irrelevante, og sletter dette innlegget, retter jeg meg naturligvis etter det og poster ikke flere i denne tråden.