View Single Post
Er kritiske meninger her tilltatt? Virker jo som om mange folk (heldigvis ser jeg mange faller fra og tar til fornuften, bedre sent enn aldri) FORTSATT tror på det totalt latterlige narrativet, som er fullstendig ulogisk og selvmotsigende på så mange steder. Bare tittelen på denne tråden viser hvilket massivt propagandakjør som måtte til for å skremme folk. Se hvor vi er nå, med verden i ferd med å bli en global fasciststat. At noen fremdeles tror dette handler om helse er hårreisende. Men sånn er sektoppførsel. Man kan presentere tall, logikk, vitenskap, men noen vil så gjerne tro på denne nye religionen at ingenting funker. For de som har noe forstand i behold, så er det på tide å heve stemmen. Det er faktisk ingen unnskyldning for å støtte denne politikken. Og jeg vet Freak har sensurert innlegg som er kritiske, noe som er ehm... interessant. Orker ikke gå inn i en lang diskusjon her, men jeg gjentar, det er faktisk ikke noen unnskyldning for å støtte denne fascistiske politikken lenger eller late som om vi er i en helsekrise.
Sist endret av hallohallohallo; 7. desember 2021 kl. 12:07.