View Single Post
Sitat av Xasma Vis innlegg
Du er åpen nok til å trenge å kalle det diverse versjoner av -fil. Men la oss være ærlig her - hvilken person som er verdt å høre på bryr seg egentlig om slikt? Venner og familie har kommet ut som mye rart, og jeg opplever det som noe merksnodig, da det for min del er totalt likegyldig. Om de liker motsatt, samme eller begge kjønn fremstår for meg som totalt uinteressant, da min eneste interesse er at de jeg er glad i finner glede i livet og i partnerskapet de selv foretrekker. Med de åpenbare forutsetningene om at alle parter ønsker det, er istand til å fremme egne ønsker og hele den rekka.

Denne "åpenheten om å være hva man vil uten merkelapper" fremstår derfor kunstig, ettersom den avhenger av klassifiseringer som ikke omhandler det som faktisk betyr noe, nemlig hvordan parter behandler hverandre i et forhold. Jeg tror vi er mer tjent med å starte i den enden, fremfor å fokusere på alt mulig av fili og å gjøre alt til en offerposisjon bare fordi en eller annen idiot har noe negativt å si om det.
Vis hele sitatet...
Afuckingmen. Bra skrevet

Jeg tror de fleste menn har i løpet av livet hatt følelser for eller beundret noen av det samme kjønn på en eller annen måte. Kanskje vi alle er litt bifile i forskjellig grad.