View Single Post
Nå er ikke jeg mann, men føler jeg har litt å bidra med her uansett som bifil. Du har helt rett i at det er en legning det er mye stigma rundt selv innenfor LGBT-miljøet som man kaller det (som jeg forøvrig ikke føler noen stor tilknytning til selv). Mange homofile også som ser ned på bifile dessverre. Tror også det er lettere å tvile på seg selv og sine egne følelser som bifil. Vet ihvertfall at jeg har hatt slike tanker selv med usikkerhet om jeg bør se på meg selv som bifil. Jeg har kun vært i romantiske og seksuelle forhold med menn så langt og foretrekker nok det motsatte kjønn til en viss grad. Likevel er jeg også tiltrukket til kvinner seksuelt og kunne ikke utelukket at det også kan utvikle seg til noe mer med den rette damen. Likevel er det nok mange i "miljøet" som ville betvilt meg siden jeg ikke har hatt noen seksuell opplevelse med en dame lol. Jeg er i 20-årene og kjenner noen få åpne bifile menn, men det er flere som kanskje lettere er åpen om å være homofil, kan jeg tro. Blant unge kvinner er det jo mange som er mye mer åpen om det i min erfaring.