View Single Post
Vet nøyaktig hva du prater om.
Er vel slik med hver eneste tupe nytt rusmiddel som man konekter med. Desverre på mange måter.

Da var pluss/fort-fort/sentralstimulerende-osv... noe for deg.
(Bra kola er sykt kult men finnes ikke i skandinavia)
Det er to like men så forskjellige sentral stimulerende typer pulver.

Men tilbake til spm ditt.
Hvis jeg hadde vært fasiten så hadde jeg sakt det samme som sikkert de andre har sakt.
Hold deg til kun helger. Og gjerne la det gå flere mnd i mellom. Ta en ganske stor dropper før du vill det ska kikke, gjør det bare ved store anledninger f.eks. Og ikke i dager i strekk.

Begynner du med det oftere og oftere så blir den feelingen du snakker om bare fjernere og fjernere.
Posta nettop en tråd sjøl om nesten samme sak. Bare det å skyte speeden. Alt har en ende.
Eneste som kan gi en som er innkjørt, en slik «ny» lykke rus tilstsnd er å få en ny type f.eks meta amf eller å skyte det (som jeg kommer på i farta). Jeg var heldig. Da jeg prøvde nåla første gang. Meta og treff på første. Var heeeelt syk feeling. Glemmer det aldri.
Men grunnen for at jeg da ikke ble hooka var at jeg hadde testa speed i mange år fførst. Og var lei hele greia.

Var nykter i mange år etter det. Så ble det mye fest og kola (kokain liksom) en periode. Nå i senere tid.
Men man blir fort tollerang/uanfekta av detta utblanda liksom greian Så da gikk jeg tilbake til noe jeg
Hadde testa før og hadde en posetiv avskjed med.
Bare for å prøve en gang til å få den auforiske tilstanden.
Men ble så syyykt skuffa. Da jeg regna med det var vartfall nesten som første fangen.
Men var ingen ting liksom.
Vet ikke hva jeg kan sammenligne med, men man må bare innfinne seg i at livet er og forblir minner av det
Som liggee foran oss som ingen vet på forhånd.
Ingen ting blir som man håper og ingen ting står i evig tid.

Nyt det mens du har det. Og ikke la deg bli dratt med i den evige kjiipe kampen om å bare føle det gode bare eeeen gang til.
������

Plutselig har du fått din dose fornøyelse, og sitter igjen med angst depresjon, personlighets forandring, psykoser, mindre venner, bekymmera familie. Og en dårlig vane du ikke blir kvitt som du bare verker for å prøve en gang til, i håpet om den første gangen og godfølelsen. Men om du er svak og faller for fristelsen
Og man kjører på. Er kanskje de første timene kule og i samme gata som det du huska, men blir beseiret av den slue og sikkre paranoiaen som sniker seg innpå deg når du ikke er på vakt
Men koser deg med gammle gode tider.
Tar rotta på deg og føkker nok en gang opp livet, hverdag og rutiner.
All drugs er kynisk og egoistisk. Den tar ikke hensyn til deg i det heletatt.
Pass på deg sjøl. Nyt nuet. Og stopp før andre sier det til deg. Da er du sansynelig vis strekt strikken nokk