View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var og er forsåvidt i akkurat samme situasjon, prøvd trøfler, flein, LSD og 2cb. Alt jeg ønsket var at dette skulle åpne sinnet og lette litt på generell angst som fører til depresjon. Må si jeg ikke har fått annet utav det enn noe latter og gode stunder. Ble litt mye LSD for det er ganske rimelig og lett tilgjengelig, men må si det ikke har gitt meg noe i lengden.

Det eneste som har funket for meg er å legge om kosthold og trene. Dette har gitt meg mye mer selvtillit selv om angsten er der enda er det en stor forbedring fra å være redd for å hente posten hver dag. Det viktigste er å endre tankene og ikke sette seg selv i en offersituasjon og gruble over hvorfor man er annerledes enn andre og hvor mye bedre det kunne vært uten angst. Angst er en del av deg og det eneste du kan gjøre med det er å jobbe for å få en bedre fremtid, la fortid være fortid.

Største feilen jeg gjorde som yngre var å tenke på hvordan alt ville vært uten angst, ville jeg hatt kjæreste, ville jeg debutert tidligere, ville jeg valgt en annen utdanning, ville jobbsituasjonen sett annerledes ut idag? Slike spørsmål man stiller seg selv er ekstremt selvdestruerende.