Tråd: Sobril heaven
View Single Post
Sibril er blandt de minst potente benzodiazepinene (det medfører også at det er mindre potent for å kunne rus-opplevelse, men alt er jo helt individuelt ifht toleranse og hvilke reseptorer det virker på osv. For min del så har jeg flere års heroin-bruk bak meg, (inj.ca et halvt gram heroin + ett par Xanor), så for min del så kan jeg kjenne at Sobril kan dempe noe angst dersom angst inntrer i nyktre perioder, + at jeg kan sove litt bedre og mer sammenhengende etter inntak av Sobril. Jeg må da ta minst 3-4 tbl av 25mg under tunga (for raskere opptak), men ellers opplever ikke jeg med den toleransen jeg har ifht opiater at Sobril er noen medisin som kan gi eufori osv. Men det kommer helt ann på hver enkeltes forbruk tidligere og nå, og hvilke enzymer og reseptorer som er inni bildet. Uansett så tipper jeg at effekt av Sob og annen benzo vil avta fort (få ukers sammenhengende bruk vil medføre behov for økt dosering for å oppnå samme effekt om mulig, og noen forskjell på 100mg Sobril eller 300mg kjenner hvertfall ikke jeg, med mindre jeg blander med alkohol-). Men jeg har som sagt et helt opiat+benzo forbruk i sprøyterom til tider, så min hjernes reseptorer er trolig både mer mottakelig og fornøyd med den type rus og da kan ikke Sobril sammenlignes med det. Lykke til, du kan jo prøve deg frem, skal mye til for å overdosere seg i den grad at det kan medføre alvorlig helseskade ved bruk av Sobril noen få ganger ved kun inntak av Sobril. Oksazepam er mindre potent enn andre benzoer (diazepam m.fl.).. Good luck��