View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mycelium Vis innlegg
Hei, jeg har mye erfaring med mikrodosering av flein.
Les hva jeg skrev lenger opp her ang tørking og lagring. Dosene jeg anbefaler er satt etter at soppen er 100% tørr.
Jeg har erfart at optimale dose ligger mellom 40 og 80mg, eller altså 0,04-0,08g.
Da snakker vi at effekten er svært subtil, nærmest ikke merkbar ved 40mg hvertfall. Skal sier at den ladningen jeg bruker nå er veldig sterk, så det kan hende du må opp i 100mg.
Tørk og kvern soppen, og bruk en skikkelig god vekt

Dose avhenger litt av målet ditt og. For trening, eller situasjoner der du ikke trenger å gjøre så mye komplisert logikk eller være veldig sosial, så kan den høyere enden av mikrodosespekteret være fint. Det samme gjelder for å booste seg ut av feks en depressiv periode ol. 80-120mg og en tur i skogen kan være veldig nyttig sånn sett.

Stressende dag med mye å forholde seg til, og et krav om å prestere mentalt= lavere dose.

Jeg lager kapsler, med 40mg i hver. Så tar jeg bare 1 eller 2, avhengig av hva jeg skal den dagen.

Lykke til, og husk at jeg bare deler egne erfaringer, og at du er ansvarlig for hva du selv velger å gjøre/ikke gjøre.
Vis hele sitatet...
Det var veldig liten dose kontra hva man ofte leser om på div andre mikrodoseringsfora. Der er det ofte anbefalt mellom 0,1-0,2g tørket, er dette pga flein er mer potent enn det som går under "vanlig shrooms" ?

Forresten, hva er anbefalt dose hvis man ønsker en fin effekt med folk, men samtidig ikke røpe at man tripper? Ta noen pils med en vennegjeng og spise litt sopp var planen, dog vil ikke bli sittende i mitt eget hode resten av kvelden. Ikke at det er krise om noen merker det, men litt mer subtilt for de som ikke helt vet hva de ser etter.
Sist endret av RayMonk; 22. august 2018 kl. 10:14.