View Single Post
Sitat av Sarv_2 Vis innlegg
Det spiller ingen rolle hva man sender over frekvensene. Internett er bare "språket" som telefoner og rutere forstår. Alle disse frekvenser har i lang tid vert brukt til andre ting. Mange radiolink -samband rundt omkring bruker 32000 mhz, og har gjort det i lang tid. Har fortsat ikke hørt om noen grilla hjerner.
Vis hele sitatet...
Akkurat RL samband skal man faktisk være litt forsiktig med å jobbe for nærme uten å slå dem av. Utgangs effekten på ODUen er høy nok til å skape ubehag over tid. Ikke grilla hjerne, men ubehag.

Bortsett fra detta så ler jeg herlig av noe av det som skrives her.

Den nye frekvensen som i første omgang vil bli rullet ut her til lands ligger nede på 700Mhz tallet et sted. Akkurat i det området som mange her nevner korrekt som ufarlig. Utgangseffekten på radioene til disse systemene vil ligge på max 80W. Sannsynligvis en del under, for å spare på energitrekket til basestasjonen.

Kan godt ta med EMF måleren min på en dokumentasjons runde i feltet. Denne er kalibrert for å vise og varsle når jeg oppholder meg ved eller i farlig stråling fra mobilantenner.