View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Meh. Gi meg internett via gammastråling. Då kan eg få sterilisert ansiktsmaskene mine med internett!
Vis hele sitatet...
Er det da en garantert får sterilisert internett. Altså det blir slutt på datavirus?
Stusselig at alle må kle huset, bilene og seg selv med blyplater også!..


Sitat av stranger Vis innlegg
Virkelig? Internett gjennom varmestråling var nytt for meg. Hva med synlig lys; hvilken ISP tilbyr internett via det?
Vis hele sitatet...
Hvis en ser bort ifra fiberoptiske kabler, altså hvis en ser for seg lyskastere som sender informasjon på samme måte som radiobølger. Så stemmer det, at en kunne ha sendt mye mere datatrafikk per tidsenhet, når frekvensen er mye høyere.
Men det er også et alvorlig problem!
Du har sikkert lagt merke til, at det blir mørkt når noe skygger for en lampe. Gjett hvordan klagestormen hadde blitt, når en skal spille diverse spill over internett, og ei kråke o.l. hadde kommet flyvende foran denne lyskasteren. For hver sak som hadde blokkert lyset, så hadde det blitt en "laggspike". Hadde kråka sittet på strømledningen, så den hadde skygget for lyset, hadde spilling og surfing blitt avlyst den tiden. Eller hva om naboen hadde hatt et tre, som blokkerer? Trær skaper mye nabokrangel, slik det er nå. Gjett hvordan det blir da? Du ser gangen i dette nå, antar jeg.