View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Det er 410 MHz til 7125 MHz som er det nye med 5g.ingen andre sender Internett i så høye frekvenser. Jeg beklager om noen ikke klarte å fårstå hva jeg mente med hele spekteret. Det var vel litt i overkant å ta forgitt. My bad.
Vis hele sitatet...
Hæ?

410MHz? Fleiper du med oss? GSM, som er 2G brukte 850MHz, 1850MHz og 1900MHz. 3G brukte tilsvarande frekvensområde. 4G bruker i tillegg opp til 2600MHz.

Wifi bruker 2450MHz og 5400MHz. Analog-TV brukte området frå 4-850MHz.

Det du omtaler, 410MHz til 7125MHz er forøvrig ikkje det eg vil kalle eit band. Det dekker meir enn ein dekade, med relativt forskjellige eigenskapar. 410MHz går lett gjennom ein vegg; 7GHz gjer det i begrensa grad. Men alle er innanfor det vi trygt kan kalle veldig mykje brukte frekvenser, fordi dei har ei relativt god gjennomtrengingsevne (men avakande mot toppen), og samtidig høg nok frekvens til at du kan få god ytelse, og små nok antenner. Kort sagt vil eg tippe 80-90%, om ikkje meir, av radioutstyret som omgir oss bruker nettopp det frekvensområdet du skildra.

At dei ikkje er i bruk er reinspikka pølsevev, som antyder at du enten lyg, eller faktisk ikkje har fnugg av peiling på korleis radiospektrumet er i bruk, eller oppfører seg. Om det førstnemde er tilfellet så... vel, Trump er og løgner. Om det sistnemde er tilfellet bør du gjerne ikkje uttale deg så forbanna bombastisk om radiobølger?