View Single Post
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Jeg fåreslår att du selv finner forskning, ettersom du garantert vil stille spørsmål ved enhver kildehenvisning som ikke kommer fra deg selv. Det burde du klare.
Vis hele sitatet...
Hva er det egentlig at du foreslår vi skal finne kilder for? Kilder for at ingen har dokumentert noen helseskadelige effekter av ikkeioniserende stråling? Nå er det vel heller de som fremmer påstanden om at det har en biologisk effekt som bør dokumentere det, men la gå. Her er en omfattende metastudie. For å gjøre grovarbeidet med å lese den for deg:
Sitat av Rubin et al.
In summary, our review has identified no consistent pattern of objectively measurable changes resulting from EMF exposure that might be used to characterize or diagnose IEI‐EMF.
Vis hele sitatet...
Forøvrig hang jeg meg litt opp i dette utsagnet ditt:
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
ettersom du garantert vil stille spørsmål ved enhver kildehenvisning som ikke kommer fra deg selv
Vis hele sitatet...
Du. Selvfølgelig stiller man spørsmål hvis noe er uklart, utilstrekkelig eller tvetydig. Det er liksom poenget med vitenskapelig diskurs?

Sitat av stranger Vis innlegg
Hva med synlig lys; hvilken ISP tilbyr internett via det?
Vis hele sitatet...
Jeg tror faktisk de aller fleste tilbyr dette! Jeg er ikke ekspert på området, men ligger ikke fiberoptikk typisk på 850nm? Det er i så fall synlig som rødt lys.
Sist endret av Myoxocephalus; 12. april 2020 kl. 12:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.