View Single Post
Sitat av Reko3 Vis innlegg
Jeg er sikkert litt dårlig på å ordlegge meg pga ADD.

Poenget var at det blir litt feil å forvente at andre skal gjøre ting du absolutt ikke gidder å prøve selv. Om dama er glad i anal så er jo det en annen sak. Eller at jeg liker å slike mus og hu ikke glad i å suge.
Mer ikke prøvd noe men forventer at partner skal gjøre det

Samtidig blir det feil for min del å sette meg på bakbeina å nekte på noe jeg ikke har prøvd selv. Så om hu er interessert i å utforske min rumpe så synes jeg hu skal få lov til det når interessen går begge veier. Nå veit jeg at det er noe jeg ikke får noe nytelse av, verken den ene eller andre veien. (Kan godt hende vi gjorde det feil å alt det der)

Samme med sperm, jeg er jo gutt så tanken har jo streifa om å smake. Men når tanke kommer til handling har jeg alltid backa ut å blitt litt små kvalm av tanken.
Derfor er det på ingen måte forventa av meg at en dame skal ville det noe mer en meg.
Samme igjen om hu liker det så er det bare gull.

Tenker ikke at om den ene skal gjøre noe så MÅ den andre gjøre det. Noen liker og gjøre ting den andre ikke liker.
Begges interesser er like viktig for meg.

Mer at om ikke jeg har lyst på 1 finger i rumpa under akten, så er ikke det noe must for meg om ikke dama uttrykker at det er noe hu er gira på.

Sånn håper det var noe oppklarende i den teksten for dette tok mye energi av hjernen
Vis hele sitatet...
hm det du sier høres litt kjedelig ut egentlig. Da må jo alt i sexlivet snakkes grundig om og diskuteres. Sex er vel for mange om å være i øyeblikket, i situasjonen. Noen ganger er man kåtere enn andre, og da blir man kanskje mer leken, flytter litt grenser. Heller en finger i pompen i et øyeblikks innfall fra dama enn å snakke det ihjel først. Hater jeg det så sier jeg fra, liker jeg det så uttrykker jeg meg sikkert klart nok til at det er forståelig og er jeg likegyldig så vel da bryr jeg meg vel ikke.

Om jeg er med en dame som ønsker å bli klapset på baken så betyr ikke det at hun må klapse meg på baken, eller at alt innen sex skal gå begge veier. Om hun eller jeg vil forsøke bakdøren hennes, betyr ikke det at først må hun kjøre strap session på meg.