View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som tittelen tilsier tror jeg at jeg er blitt avhengig av det å være høy.

Jeg har allerede en nikotinavhengighet, og det er eneste stoffet jeg bruker fast. Går som oftest en måned imellom hver gang jeg er høy, og eneste stoffene jeg tar er psykedeliske stoffer som LSD, Shrooms etc og Marijuana. I det siste har bruken av disse vært relativt frekvent. Psykedelika rundt annenhver uke og Marijuana omtrent likt intervall. Jeg kommer igjennom livet og har en særdeles aktiv hverdag, men jeg tenker oftere og oftere på det å være høy. Dette er ikke veldig vanedannende stoffer og det er jo nærmest fysisk umulig å være avhengig av psykedelika, så jeg lurer litt på om flere har opplevd samme greiene. Et konstant ønske om å være på et annet plan. Har aldri rørt sterkere eller sentralstimulerende stoffer enn vedlagt (Hvis vi ekskluderer alkohol da). Er ikke akkurat på det mest stabile mentalt for the time being, så det har vel kanskje noe med saken å gjøre, men nekter for at jeg vil ty til stoffer bare fordi ting går litt skeis. Spesielt mtp utvalget av stoff. igjen, flere som opplever en litt lignende tankegang?