View Single Post
kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
394
Sitat av Alf Vis innlegg
Bra oppsummert T.S!!

Jeg har hatt ekstremt god nytte av katapresan mot kribblingene iht opiat abstinenser. Har også peist på med div antipsykotiske medisiner som truxal og quetapin.

Jeg gikk kald kalkun av subb en gang, og fy faen som de abstinensene varte!! 6mnd inn, og jeg var fortsatt grisedårlig. Absolutt ett must med rolig nedtrapping.

Kan smette inn att truxal er fin på benzo abstinenser også.
Vis hele sitatet...
Gikk av subutex for to måneder siden, selv om det var en liten dose jeg gikk på 4mg, så hoppet jeg av etter 6 dager, ble ikke på bedringens vei før det hadde gått 2-3 uker, uansett hvordan man vrir og vender på det så er subutex absolutt det mest jævligste jeg har vært med på! Lang nedtrapping anbefales på det sterkeste ja.

Sitat av Attica83 Vis innlegg
Merk at det å dele opp depot-tabletter fjerner depot-effekten og en dolcontin/oxycontin som er delt opp og plukket vekk biter på, vil most likely holde en friskere kortere enn 12 timer.

Spises de hele derimot...

(Pirk der man pirke kan =)

Ellers fin tråd
Vis hele sitatet...
Jeg trodde at depot bare ble fjernet om man fjerner «skallet» på tabletten, men det er uansett bedre enn ingenting

Sitat av svartemaja Vis innlegg
Benzodiazepiner som Klonazepam (Rivotril), er noe som kan benyttes i de første ukene. 2-4 uker inkl seponering.
Vis hele sitatet...
Hva skal det være godt for egentlig? Angst? Er meget skeptisk til bruk av benzo under avrusning med mindre det er snakk om nedtrapping på benzo.
Sist endret av Imawesome; 2. juni 2020 kl. 05:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.