View Single Post
Trådstarter
34
Okei tror dere misforstår litt her. Jeg har lov å bruke sobril å Ritalin, og misbruker ikke dette. Jointen var dagen før, så vsr altså ikke påvirket. Pisseprøver og barnevernet er under komtroll så dere trenger ikke bekymre dere for det. Og til han som sier jeg røyker herion osv så tror jeg du misforstår noe jævelig! Jeg har skrevet her tidligerr basert på erfaringer fra misbruk som er 10 år tilbake i tid. Jeg ble tatt med mine lovlige medisiner og Emma, drt var ikkr slik at alt dette var mitt. Med streit mener jeg bare at jeg ikke bruker noe, studerer, driver firma, gjør alt for bsrna mine, hsr en oppegående mann, tilstedeværende familie. Helt særr dette var i stor grad en dømmende skada tråd. Hsr ikke noe bak rattet å gjøre fordi jeg røyket dagen før og bruker faste medisiner innenfor grenen?

Ingen hrunn til å bekymre seg for mine barn de har alt de trenger og en bra mamms som fakka opp. Om freak har blitt en side der man dømmer så hardt så er det ikke den siden d en gang var. Og til tlf spm: jeg skulle finne nr til advokat oh de fikk tak i den i to sek og tok noen bilder ab norn bilder. Ingen biggie da dette kkkr er mine bilder eller lignende. Ikkr siktet for dette, og ofc følger de med. Bare bra jeg er snill pike�� (beklager ordet streit. Det er vel å dra den litt langt.

Grensen er jo 30 https://imma.gr/90902x272e9

Spår en promille på kanskje 0,5 -1.5 avhengig av hvordan j slår ut, lurer også på om noen har blitt tatt med lav promille og beslag og kan ha noen referanser? Ikke gjort noe straffbart siden ungdomstiden. Har røyket iblandt og tar lovlige medisiner ellers som jeg behøver
Sist endret av Patchino420; 29. mai 2020 kl. 02:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.