View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dough Vis innlegg
En generell betrakting. Det begynner å bli ganske kjent at hovedformålet for de fleste med SoMe er å søke bekreftelse. Bevisst eller ubevvist.
Vis hele sitatet...
Hæ?

For det første er det eit relativt grunnleggjande menneskeleg behov. Vi er avhengige av det. SoMe er ikkje unikt i så måte.

Viare finst det ulike typer sosiale medier, og ulik bruk av dei. Mange bruker dei til å kommunisere med venner og kjente. T.d. er nær 100% av min bruk av facebook kommunikasjon med folk eg kjenner, om alt frå lengre diskusjoner til små kvardagstrivia.

No bruker eg ikkje snapchat sjølv, men meg bekjent er det ei kommunikasjonsplatform som lar folk utveksle informasjon, rett nok noget meir grafisk orientert. Men det hindrer ikkje informasjonsutveksling på eit vennskapleg nivå.

Eg kan forsåvidt forstå at somme er såpass sjalu at dei reagerer på slikt, og det er forsåvidt greit nok så lenge partane er gjensidig einige om det. Men det du gjer er å generalisere til det ekstreme; du etterlet ikkje rom for nyanser, og du kan kategorisk fastslå grunnlaget for folk sine handlinger.

Det er sjeldan produktivt.