View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Det er vel opp til dere i hvilken grad dere skal bygge forholdet på tillit eller kontroll, men for min del hadde jeg pakket kofferen lenge før jeg måtte gå til det skritt å endre brukernavn på snap. Hvordan i all verden fant du overhodet ut det?
Vis hele sitatet...

Tillit er flott og også viktig. Men i et forhold der det er tillit går ting begge veier. Og siden vi nå kun kjenner saken fra ts side så får vi jo ikke gjort en fullstendig god analyse av saken.

Men du sier du ville dratt lenge før du måtte endre brukernavnet. Da virker det som du har satt premisset om at ts er en drittsekk og at hun endret brukernavnet fordi hun følte seg tvunget til det.

Men hva om ts stort sett er en grei og real kar, hvorfor endret hun da brukernavnet? Fordi hun har en affære? Fordi hun planlegger en affære eller fordi hun kanskje ser etter en utvei?

Kanskje er vi "kjønnskbiased" i den forstand at vi ser ting i beste mening fra vårt kjønnslige ståsted? Du tenker damen snakker sant og jeg tror hun lyver og lurer på hvorfor lyver hun hun, hva er det hun egentlig skal skjule med å bytte brukernavnet?

Sitat av maxfit1 Vis innlegg
Føler med deg. Når hun skifter til et jentenavn på personen, så betyr jo det at hun vil chatte med han uten at du mistenker noe. Klassiker dette. Jeg hadde ikke godtatt det.
Vis hele sitatet...

Men spørsmålet er vel ikke om du hadde godtatt det. For når dama di alt har endret navnet til et jentenavn for å skjule dette for deg så det ikke lengre snak om hva du godtar eller ikke godtar. For du er jo ført bak lyset. For hun har jo ikke tenkt å spørre deg om lov. Hun har ikke tenkt å la deg vite at hun snakker med en annen mann, og du vil jo da ikke vite om det skjer noe mer.

Jeg tror spørsmålet må være om du stoler på dama, ikke om du godtar dette. Stoler du på henne så gjør du det inntil det motsatte evt. er bevist. Stoler du ikke på henne så er det kanskje like greit å bare si fuck off med seg?

Det er ikke hva hun løy om som er problemet - men at hun løy. For det eneste mitt hodet klarer å tenke seg er to årsaker.

1: Ts har historisk sett vært så sjalu at damen hans føler det går på egen sikkerhet løs om hun snakker med andre.

2: Dama er eller planlegger å være utro. Eller titter etter en exit fra forholdet.

Kanskje svart/hvitt syn her men det er de to grunnene jeg klarer å tenke meg.
Sist endret av _abc_; 21. mai 2020 kl. 07:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.