View Single Post
KasperAG's Avatar
Trådstarter
105
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Det hadde vært interessant om du tok en fullstendig tur en dag og beskrev hvilke endringer i humør og velvære hadde manifestert seg. Sammenligne makro- og mikrodosering kan man si. For mye av det du beskriver i tråden har jeg opplevd i etterkant av fullstendige opplevelser. Og disse forbedringene vedvarte ei god stund, som regel. Jeg har personlig aldri mikrodosert, fordi jeg har ansett det som litt bortkastet ift fullstendige turer, men skal gi det en sjanse fremover.
Vis hele sitatet...
Ja. Jeg har jo erfaring med Ketamin, som jeg har fått intravenøst. En full-blown trip ned i K-hole som varte en time hver gang. Legen jeg gikk til var tydelig på at det var den mengden som måtte til for å få effekt mot angst/depresjon med Ketamin da jeg spurte ham om Ket kunne mikrodoseres mot depresjon. Samtidig var han like klar på at mikrodosering av LSD og psilocybin helt klart hadde virkning på samme måte som Ketamin i fulldose. Men det utelukker helt klart ikke at full dose LSD ikke skal fungere på samme måte. Jeg ser frem til å teste det og kommer med fyldig rapport når det skjer! Har også lest en del om at en brukerdose LSD har svært langtvirkende positive effekter.