View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Mercantilen Vis innlegg
Mange spørsmål til meg her. Fint med engasjemang.

Det jeg ville likt å endre er at saksarbeidere slutter å endre livene indirekte og direkte til landets innbyggere. Uten at fakta er tilstede og prøvd i retten. Alle saksarbeidere jeg har vært borti har en holdning om han/hun sammen med sin sjef har fakta uten at den er etterprøvd eller er gått igjennom med alle innvolverte. Når de først er i gang så fortsetter de i samme bane omtrent uansett, for fakta den sitter de med og den er jo skrevet ned. Blir veldig mye fake av det og en del vonde skjebner som egentlig skulle vært ok.

Skulle likt å kuttet ut halvparten saksbehandlerne i landet så de måtte endret sine arbeidsmetoder og ikke arbeidet omtrent overalt.

Når det kommer til dommere som er ett tema her har jeg inntryk av at tvil veldig ofte ikke kommer tiltalte til gode og Norge er vel omtrent det eneste landet i verden hvor man kan bli dømt på kun indisier. Norsk rett mener jeg ikke er den verste i verden men lite objektiv til tider.
Vis hele sitatet...
Dette er ikkje å vere konkret eller å utdjupe. Dette er å repetere påstanden din med andre (og fleire) ord.