View Single Post
Trådstarter
4
jeg vil bare si at jeg spiste 10mg apodorm for ca 1 time siden. etter å spist over 100 av disse det siste halvåret, har ikke effekten avtatt noe, men forsterket seg. og jeg har nettopp gått 1 måned uten de uten å ha noe særlig ettervirkning eller avhengighet. i tillegg har ting jeg følte meg stresset over før jeg begynte å ta de blitt glemt og settingen min i livet er mer tilrettelagt for å utvikle seg til noe videre fremover. jeg har levd et ganske tøft liv med håpløshet ovenfor fremtids utsikter. (så klart er det menneskelig og ikke verre enn noen andres situasjoner)

og jeg tror at dette er som en limitless pille hvis man har sett limitless filmen. om jeg skulle hatt spist disse uten at de hadde gått ut av kroppen før neste inntak, så ville jeg nok hatt endel psykisk ubalanse problemer. etter episoden forklart i mitt første innlegg i denne tråden fikk jeg respekt for benzo. og jeg mener dette er riktig inntak som kan hjelpe mange med psykisk negativt innstilte folk. det er synd at man slår alle over en kam når ukontrollerte missbrukere dokumenterer risikofaktorene som går utover alle som kunne trengt dette.

jeg fikk også tilgang på billige glass med rivotril den tiden jeg hadde et destruktivt rusbruk. da pleide jeg å spise 2 stk, og vente 3-4 dager med de to neste pillene. dette var ikke noe problematisk bortsett fra at jeg hadde endel ekstern press i et rusmiljø, som ikke hadde så mye å gjøre med mitt rusbruk, men det at jeg var missforstått i et rusmiljø.

det er så mye dumt i dette samfunnet. stigma og generell uvitenhet blandt folk flest. etter innlegget fra doseren syns jeg dette har utviklet seg til et interessant forsknings objekt. hvor folk som sliter sosialt burde forholde seg til maks 10mg per uke.

mine direkte og oppriktige meninger blir ofte missforstått til useriøshet og kan trekkes i paraleller med donald trumps fremgangsmåter i verdenspolitikken. mens det faktisk er riktig.

men igjen, så er mennesker forkjellige med forskjellige sammensatte genetiske reaskjoner til alt av substanser, så jeg kan bare snakke for meg selv igrunn... selvom jeg har en viss følelse av vi alle er en og at alt hører sammen. jeg elsker det forsterke farge synet og beroligende effekten og mener dette gir et forlenget liv i stedet for problemer!! men nå er jeg påvirka av 10 mg apodorm så juridisk sett kan jeg vel ikke helt være til stole på. men hvis man har sett serien house hvor super legen bruker valium er det et godt poeng i det!!!