View Single Post
Sitat av playboyboler89 Vis innlegg
Skjerp dere og kjøp litt mer om gangen. Kan ikke forvente at noen skal sitte klar til å komme på deres impuls om en stusselig grammer bestandig. Isåfall må du finne deg en skikkelig taper ja, som bestandig er klar for og ut å løpe for å tjene 50-100kr, lykke til.
Vis hele sitatet...
Jeg prøver ikke å være kjip eller noe, men du antar for mye og trekker dine egne konklusjoner. Jeg har heller ikke noe særlig behov for å overbevise deg om noe annet.

Jeg kjøper diverse for femsifrede beløper. Jeg vil si han tjener godt på meg, selvom jeg får mye rabatt av han for større innkjøp. Se for deg at dere avtaler å møtes 23:00, men selgeren møter opp 03:00 med en kjip unnskyldning. Et annet eksempel kan være at jeg bestiller på mandag for å møtes på tirsdag. På tirsdag utsetter selgeren salget av diverse grunner til onsdag, deretter torsdag, før jeg kanskje er heldig nok til å møte han på fredagen.

Og jo. Jeg forventer at de har en viss form for kundeservice. Jeg har andre selgere jeg kan kjøpe av, så hvis han jeg har nå ikke klarer å prestere og levere etter mine forventinger mister han en viktig kunde. Sånn er businesslivet.