View Single Post
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Dette har blitt blåst opp i amerikanske medier de siste dagene, der en gruppe ungdommer har blitt hengt ut i media for å mobbe og angripe en innfødt krigsveteran. De mottar nå drapstrusler og hat pga.(viser seg at han ikke er en krigsveteran) en venstrevridd tankegang i media. Alle anklager om rasisme osv. mot dem har blitt tilbakevist, allikevel fortsetter disse media kanalene og "shame" dem uten grunn. Tanker?
Vis hele sitatet...
Det er tragisk. Jeg har i lang tid fulgt med på begge sider av det politiske kaoset, og har vært nødt til å trekke meg unna da det gjør meg deprimert.

Alle har meninger, og de fleste føler dessverre at de har rett. Flesteparten av mennesker som ytrer seg hardt på både venstre og høyresiden har ikke reflektert ordentlig over bakgrunnen for at de har den meningen de har, og de ser kun etter nyheter som underbygger standpunktet de allerede har. Venstre og høyre har nesten blitt religiøst, folk ser ikke ut til å tenke, men velger heller side i forhold til hvem de har mest lyst til å bli likt av.

Media slik det er nå er heldigvis i ferd med å dø ut, folk har begynt å se hvor unyanserte de er til tross for at de hevde å være objektive.

Jeg skulle ønske intensiteten og sikkerheten til folk som ytrer meningene sine var reflektert av hvor mye de faktisk hadde satt seg inn materialet. Ydmykhet er sårt savnet!