View Single Post
Dodecha: Nei, akkurat i dette tilfelle var det ikke så ille. Men jeg syntes ikke at tråder (denne ble nødvendigvis ikke det) skal bli kapret pga. trådstarter har skrevet noe dritt tidligere. Det er veldig fort gjort å ytre noe piss på nettet hvis du er i dårlig humør eller hatt en dårlig dag. Andre drar kanskje på Kiwi og kjefter på kasseansatte for at det ikke er mer tørkerull på lager f.eks

Men samma det, jeg liker bare ikke helt trenden bak det. For det har skjedd alt for mye i det siste. Kunne gjerne linket til noen tråder, men håper folk skjønner poenget. Men for all del, man skal jo sto for det man har sagt - så jeg skjønner greia også..


Horer for penger, ja. Ingen tvil. Det som er problemet med journalister, ihvertfall veldig mange av dem; er at de gjerne bare følger et manus de har fått. De graver ikke på egenhånd lenger. Jeg trenger jo nesten ikke å komme med et eksempel, for hvis du sjekker VG, DB eller TV2 så ser du at alle artiklene er typ det samme. Samme saken, samme mening. Ingen tørr å se en sak fra en litt annen vinkel.

Og at journalister følger en viss politisk agenda er vel heller ingen hemmelighet. Er jo bare å søke opp de fleste journalistene fra VG eller andre aviser på Twitter, så ser du brått hvor trangsynte og hjernevaska noen av disse folka kan være.

Men men, hva skal man gjøre. Ser ikke akkurat ut som ola nordmann eller ali nordmann bryr seg i det hele tatt.