View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Lo-Down Vis innlegg
Hva er greia med at alle går igjennom innleggene til trådstarter i disse dager? Ser det har skjedd ofte de siste ukene. Minner meg på hvorfor jeg ikke har vært aktiv på noe forum på ti år.
Vis hele sitatet...
Man skal jo kunne stå for det man har sagt, i denne tråden er tilfellene oppstått pga diskusjonsmetoden til trådstarter. De som har vært engasjert i tidligere diskusjoner med TS henviser bare til h*n tidligere svar for å bygge opp under grunnen til svarene de gir her.
Det må vel gå an å poengtere slike ting uten å tro at det er en heksejakt på gang?


Sitat av Lo-Down Vis innlegg
Men ja, mine tanker om dette. Hvis ting forsetter som det gjør og at alle skal være hårsår 24/7 og alle skal være så jævlig opphengt i rase og lignende så henger jeg meg. Er så dritt lei politikk og alt som følger med. Bare masse falske mennesker som tenker på sin egen karriere og lommebok. Driter i alt annet. Moderne nyhetsmedier kan du også få gratis av meg; virker som de bare vil skape uro med all dritten de skriver.
Vis hele sitatet...
Du har så rett, faktisk noe av det mest avslappende som går an er å unngå sosiale medier og TV for en stund. Splittelsen som skjer nå om dagene blant folk er ikke produktiv og man kan nesten dra konspiratoriske konklusjoner om måten mediene bidrar til denne splittelsen. Men menst sannynlig er det det faktum at "journalister" er horer for penger.