View Single Post
Jaså? Det er vel ikke så rart at førstegangs trippere er redd for bad trips med tanke på hvor mye det blir snakket om nettopp bad trips. De har vel sin forventning til at det de begir seg utpå er akkurat som på film, der de kan finne på å løpe nakne gjennom nabolaget eller putte bikkja si i mikrobølgeovnen.

Alle virker å kjenne en eller annen som hadde en skikkelig badtrip på lsd og som aldri landet igjen, osv. Dette virker som en historie alle kan huske å ha blitt fortalt. Eller kanskje en kompis eller bekjent som virkelig har fått erfare det psykedeliske ubehaget tidligere.

Jeg synes ikke en tripp er fullkommen om det bare har vært "smooth sailing" Jeg synes en trip som inneholder flere aspekter, der man kan ofte kan kjenne på stress/angst til tider er mye mer givende. Når jeg har vært med førstegangs trippere ønsker jeg nesten at deler av trippen dems skal være litt skremmende, så ikke hele opplevelsen bare er "lættis" Men at de kanskje gjør nye oppdagelser hos seg selv.

Ja tittelen var dårlig, er enig det. Jeg føler fortsatt på "hva har jeg gjort" følelsen når jeg har tatt høye doseringer psykedelika, selvom jeg sikkert har hatt 60+ ulike turer bak meg. Jeg tar ikke "lett" på psykedelika, og har nesten alltid blandete følelser før jeg kaster meg utpå.