View Single Post
Trådstarter
16
Sitat av Detectable Vis innlegg
Hold oss oppdatert når du setter igang
Vis hele sitatet...

Frøene har kommet frem uten problemer, snakket med daglig leder, han fortalte at de sendte rundt 70 forsendelser til Norge i løpet av en uke, hvor det var 1-2 forsendelser som ble stoppet i tollen... I året. Sier litt hvor ineffektivt tollen er når de tar rundt 500 frø i året.

10 stk "Lowryder #1" - ikke feminized
2 stk "Tropical snow" - feminized

Kommoden er snart ferdig montert, slet med å bestemme meg hvordan jeg skal issolere mot lukten, men det har jeg nå funnet frem til.

Slik ser den fake siden ut, utenifra. Dette er hvordan den ser ut fra siden før den er riktig plassert i kommoden. Merk at den ikke er helt "nedi" kommoden på dette bildet, da du kan se dørplata (brun plate, som holder alle ytterdelene er festet til). Plankene på bildene er ikke festet, da de sånn ca hvor de kom til å ligge så jeg kunne ta bildene. Når døra er ferdig, kommer den mørkebrune plata, samt mellomrommene til å gå inn i kommoden, slik at kommodeskuffene (de skjeve plankene som ligger øverst i bildet) til å ligge slik som den mørkebrune plata ligger. Slik ser det ferdige produktet ut hvor jeg skal oppbevare klær, samt visse andre ting .

Jeg oppdaterer forløpende når det skjer noe. Forresten, selges mylar på plantasjen?
Sist endret av AppleSin; 12. august 2014 kl. 00:11.