View Single Post
Sitat av kmsc Vis innlegg
Så hva vil man med en trip egentlig? Holde seg på 100mcg, le en stund og se noen mønstre? Eller faktisk dykke til et mye dypere plan hos seg selv, oppleve noe man ikke kunne tro eksisterte?
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro at selv om det ikke er like givende med en mildere trip, så kan det være lurt for mange å kjenne litt på vannet før en stuper uti. Givende tripper kan en alltids ha senere. Det finnes flere som har prøvd lsd i mindre doser og syntes det var helt forferdelig. En kan jo tenke seg til hva som ville skjedd på 300ug.

Sitat av kmsc Vis innlegg
Med lsd så vil en litt høyere dosering ikke øke sjansene nevneverdig for en badtrip(som jeg forøvrig ikke forstår hvorfor folk frykter i så stor grad)
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om sjansene øker så mye eller ei, men jeg vil tro det er lettere å freake ut (spesielt som førstegangsbruker) dersom en sliter med å forstå omgivelsene sine og effekten var mye sterkere og mye mer forvirrende enn de antok, og de vet at dette kun er oppturen. Inntrykket en badtrip kan gjøre på en vil nok også øke i takt med dosen. Selv om ikke du har hatt en skadelig badtrip, og du tåler lsd bra, så finnes det de som sliter ganske drøyt i en lang stund på grunn av en badtrip. En heftig badtrip for feil person kan i verste fall føre til ptsd. Med dette i bakhodet så synes jeg at 300ug er en uheldig førstegangsdose, better safe then sorry. Man kan alltids presse grenser senere, når man faktisk vet hvilke grenser en presser.
Sist endret av Relevant; 21. september 2018 kl. 02:51.