View Single Post
Sitat av rbt
Jeg røyker skrap sikkert gjennomsnittlig en gang i måneden og dette er metoden jeg bruker:

Tar først og trekker ut røret og brønnen fra bongen, så tar jeg ut rista fra brønnen og varmer den litt med lighter inni. Deretter tar jeg fersk småfuktig tobakk, rett fra tobakkspakken uten og klippe eller brenne, og putter det ned i brønnen og gnir den rundt til brønn blir helt skinnende og fin, akkurat som ny.

Så tar jeg en ny liten dott tobakk inn i røret, som brønn vanligvis sitter fast i når man røyker, og deretter ett sammenknødd sigarettpapir etter tobakken. Så stikker jeg med en strikkepinne fra ene siden sånn at tobakken går helt igjennom røret. Røret blir helt fint og blankt og man får en pølse med skrap og pittelitt tobakk på enden. Når du skal gjøre dette med røret, så burde det ha stått i vann litt(f.eks bongvann fra bongen) fordi da fester skrapet seg lettere til tobakken, og det sitter ingenting tørket skrap igjen i røret.

De 2 skrapklumpene du har nå er -veldig- fuktig og våt, så det er såsi umulig og røyke det. Det er da jeg tar aluminiumsfolien fram og klemmer skrapklumpene jevnt utover folien, og da er det bare og varme ivei. Ta deg god tid med lav varme, sånn at det bare tørker, men ikke brenner. Til slutt vil du få ett knusktørt ferdigmekk med skrap som fungerer myye bedre enn hasjen du har røykt på pipa din.

Ang smak, så smaker det selvfølgelig donkeyass hvis man røyker det i enten joint, pipe, flaske eller bøtte. Jeg vil anbefale at du fyller iskaldt vann på vannbongen din, hvis du har, og kanskje putter i noen isbiter, så blir trekket godt som bare det. Det er heller ikke unaturlig og hyperventilere litt etter ett stort skraptrekk, heller ikke unaturlig og få ett kraftig nikotinsjokk, men det går over etter en 10minutts tid, og hvis du ikke er stein da så er det enten noe feil med måten du mekket, eller noe feil med hasjen du har røkt før skrapet kom i pipa.

Håper det vil være til hjelp for noen, gi gjerne tilbakemelding hvis du/dere prøver denne måten.



Speq, jeg lurer nå heller på hva skrap og alder har med hverandre og gjøre? Fy på deg for den første teite post jeg har sett deg poste.
Vis hele sitatet...
Takk for tips.

Trodde da alle røykte skrapet, hva gjør man ikke for en liten high. Jeg bruker ikke tobakk, alt røykes rent, så skrapene smaker ikke like hest som når jeg brukte tobakk.

atlef.