View Single Post
haha du imponerer ikke meg hacker bwoy

Det fins mennesker som kanskje ikke får seg noe særlig ofte, eller i det hele tatt. Syntes dem også burde få kunne kjøpe sex vis begge parter er enige, så lenge personen som selger sex tjener alt selv uten noe som helst form for organisert sex salg av sårbare personer. Lavmål? nei. Dømme andre, på dette grunlaget, lavmål ? ja

Personlige har jeg null problemer hvilke som helst dag på byen i Oslo å ta med en jente hjem.. Men det er ikke så kult lenger da jeg har blitt eldre en før og begynnelsen av 20åra.. Pleide si på lørdags eller søndags morgen at jeg skulle i barneburstag var gjenggangern. for å få hun ut igjen når man våkna dager derpå-haha det er lavmål vis jeg heller utnyttet jenter slik uten å lære av det.. jeg kan helt sikkert si jeg aldri har vært ufin mot en jente. med mindre det er ufint å Fraråder alle å ville like meg på kjæreste nivå da det blir et helvete for dem ganske sikkert.. Det fins en jente kun i dette landet hehe også kanskje Marit Larsen jeg ville sagt jeg er ånkli glad i., Men det er alltid hun ene du faen ikke kan få så klart

du som er så perfekt kan si et så negativt ladet ord som hore uten å kalle det lavmål altså`?

jeg vedder macbookn min på at du ikke er i et forhold med en jente. da ville du aldri brukt det stygge ordet. Og jeg tviler på at du har særlig god erfaring med jenter generelt da du syntes det er greit å kalle sårbare jenter noe sånt. Faen meg lavmål du er enten enig innert inne og redigerer bort det ordet. Om ikke du er en bøg evt med hat for kvinner hehe

mulig jeg gikk litt langt nå. bare jeg ble litt engasjert

isåfall beklager til deg vis jeg gikk til angrep, leste ikke engang det siste du skrev vettu

hengte meg helt opp i hore, som ja seff kan være helt ufrivillig ment slik jeg først skrev. sorry
Sist endret av cropdoc; 8. april 2019 kl. 16:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.