View Single Post
Etter å ha vært våken alt for lenge, så bestemte jeg meg for å sykle til en kompis, klokka 02:00 en onsdags natt. Da jeg kom dit lå han og sov på sofaen i stua, men jeg vekte han og prøvde å holde han våken. Vi gikk innpå kjøkkenet for å lage oss saft, og ut av ruta hans kunne jeg se 2 personer i en stige som sto og malte nabohuset (ca. 5-6 meter unna). Spurte kompisen min om hvorfor naboene hans sto og malte huset mitt på natta, noe han selvsagt stussa over, og så nærmest litt skremt på meg.

Vi laga oss saft, og gikk tilbake på stua og satte oss for å chille. Han ville åpenbart sove, noe jeg ga relativt faen i, eller ikke skjønte på daværende tidspunkt. Plutselig kjente jeg det begynte å klø på leggen, og bretta opp buksekanten for å se om det var noe på leggen min. Jeg så at det kom ormer ut av hår-røttene mine, og fikk ganske noia. Jeg spurte kompisen min om han så det samme som meg, og jeg brukte blitz på telefonen for å lyse opp på leggen min. Viste seg at jeg filma, og jeg har enda videoen. Uansett, ormene skulle ut, så jeg sprang til kjøkkenet for å hente en kniv og skjære de ut. Da jeg holdt kniven mot leggen, så skjønte jeg at det måtte være en annen måte å gjøre dette på. Det jeg bestemte meg for å gjøre, var å gå på badet til kompisen min bruke en q-tips for å få ormene ut av beinet mitt. Jeg tok tak i hver bomull-ende av q-tipsen og begynte å raspe opp leggen min.

Etter jeg hadde fått ut ormene/hårrøttene, gikk jeg tilbake i stua og satt meg og så på TV. Da jeg satt og så meg litt rundt i rommet, kunne jeg se ulike TV-skjermer på hvert vindu som var på stua. Og der er det ca. 7-8 vinduer. Jeg så altså på 8 kanaler på én og samme gang, gjennom å se på vinduene.

Jeg skjønte heldigvis selv at noe underlig foregikk, og at jeg ikke var ved mine fulle fem, så jeg bestemte meg for å sykle hjem og spise sovetabletter. På sykkelturen hjem, sikkert klokka 05:30 på morgenen, så hørtes det ut som at det var en radio i hjernen min. Jeg snudde meg stadig rundt mens jeg sykla, og sa "hæ?", "hva sa du?" osv.

Jeg slutta relativt fort med speed og meta etterpå, og ettervirkninger som paranoia, panikkangst, dårlig selvbilde, at mennesker ser "skremmende" ut, er stadige utfordring som ettervirkning av denne perioden.