View Single Post
Trådstarter
414
Sitat av Rosander Vis innlegg
Ett viktig punkt her vil være om grunnen til at du er ufør kan relateres til missbruket ditt.
Vis hele sitatet...
Nei, grunnen til uføret er en god del psykiske lidelser. Derimot er rusmisbruket en følge av de psykiske lidelsene.

Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Hvis legen nekter deg videre ønsket behandling kanskje bytte av fastlege er et alternativ?

Skjønner ikke hvorfor du skal "true" med skaffe det illegalt. Pengene dine mister du neppe uansett.
Du er ikke alene med slite med rus. Har aldri vært borti noen som blir satt på tvungen forvaltning pga rus.
Vis hele sitatet...
Det er en tanke. Men først tenker jeg å høre med noen av de andre legene i mitt nærområdet først, for å se om de ser på saken på samme måte. Tross alt så var alt han sendte meg hjem med Seroquel Depot og Afipran.

Nå truet jeg han ikke egentlig. Men jeg sa i slutten av samtalen at dersom antidepressivaen som jeg nå går på ikke gjør det enklere å håndtere abstinensene så skal man ikke se bort ifra at jeg tyr til det mørke nettet (for å skaffe Lyrica).
Jeg foreslo også Gabapentin, men også det var tydeligvis uaktuelt.
Sist endret av Who?; 7. august 2018 kl. 07:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.