View Single Post
Hei hei! Jeg var på aap da depresjonen var værst. Hadde da 12,500 kr i måneden, og livet var gøy men repetitivt. Gamet 18 timer om dagen, stod opp klokka 1500, joina discord fortsatte. Over og over og over. Så oppdaget jeg en ledig stilling som lagermedarbeider i 2020. Hadde så å si 0 kr på konto, tjente da 185kr timen og started med å jobbe 1 dag i uken. Så 2, så 3 så 5.

Vi har det veldig gøy på jobb, 30 min pause på morgen, 30 min pause lunch, og 20 min pause fra 1330.
Vi har fleksitid fra 0600 til 0800, kom når du kommer policy og har du ikke lyst til å jobbe idag så trenger du ikke det.
Jeg står opp klokken 0700 hver dag, inkludert helgen. Jeg trener og har ett ganske så bra sosial liv med dame og alt.
Ikke bare det men som sagt når jeg startet så hadde jeg 0 kr på konto, 2 år senere så har jeg oppspart 100k. Har jeg lyst på noe så kan jeg kjøpe det og det finnes ingenting som kan riste min finansielle stabilitet. Vi får 30,000k i julebonus i tillegg til lønn, saftige feriepenger og betalte sykedager, helligdager og dager der du ikke kan/vil jobbe.

Det er en veldig aktiv jobb og jeg føler jeg får brukt kropp og sinn. Helt ærlig hadde jeg havnet på ufør hadde jeg fortsatt gamet 18 timer om dagen med venner. Jeg hadde hatt mye mer fritid men jeg hadde bare kastet det bort - i tillegg at finansen hadde vært i ett trist stadium. Jobbing hjelper mye assa.