View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syns posten din bærer veldig preg av å se ned på heroinister og er full av selvhevdelse hvor du liksom er sterkere og tøffere enn andre.

Noen blir heroinister pga de allerede er avhengige før de blir født, eller etter operasjon, spesielt de i 60-70 åra nå tilhører den generasjonen mange ble narkomane pga uforsvarlig morfinbruk på sykehus. Noe blir heroinister med oppriktig tro på at de bare skal prøve en gang og aldri igjen, mens andre er på et sted i livet de er påvirket av press, eller gir faen. Det fins ikke noe som gjør noen andre dårligere eller svakere enn andre fordi man tydde til heroin..
Vis hele sitatet...
Jeg ser ned på heroinister, nekter ikke på det. Sliter med å ha noen form for empati med folk som er feig nok til å avskrive seg alt ansvar og bli en eneste stor byrde for samfunnet. Ingen skylder meg en forklaring, det har jeg aldri sagt. Er bare en god mix av nysgjerrighet, irritasjon og sinne som gjør at jeg spørr.

Og jeg har aldri møtt folk i 60-70 åra som gir etter for heroin eller blir avhengig før de blir født. Tror du har sett for mye film og du er ikke riktig person til å argumentere her.