View Single Post
Sitat av olle95 Vis innlegg
I dag spurte jeg igjen både min far og mor, om de var seriøse. De svarte at jeg hadde tre dager på meg. Hvis jeg ikke greide dette ville de skrive at sønnen deres er hasjmisbruker på sine facebook-profiler, og informere alle venner av familien (og slekt) + arbeidsgiveren min.

På toppen av det hele kommer jeg rett fra et samlivsbrudd, så jeg er i en emosjonelt ustabil periode av livet mitt.
Vis hele sitatet...
Unnskyld men helt ærlig, foreldra dine er noen forbanna idioter. Fuck dem. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å snakke dem til fornuft. De bør ihvertfall gi deg en måned eller i det minste vente til du har fått lønning med å kaste deg ut. Gir de seg ikke ville jeg aldri snakket til dem igjen.

Noen som har vært i samme situasjon og kan hjelpe meg?
Vis hele sitatet...
Har vært i en lignende men noe annerledes situasjon. Long story short, begynte å deale, droppa ut av skolen, folk ble skutt og shit. Kom meg heldigvis ut av det og jeg fikk masse støtte av foreldrene mine i etterkant når jeg var på mitt laveste og trengte hjelp. Jeg er utrolig takknemlig for det idag. Hadde det ikke vært for dem ville jeg sannsynligvis vært hjemløs idag.

Hvis du ikke finner en billig husvogn eller NAV slår seg vrange og du ikke finner et sted å bo så kan du kræsje i stua mi til du får lønning og bedre muligheter. Bor i Akershus, send PM hvis det trengs mann