Tråd: Sovemedisin
View Single Post
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Skulle til å foreslå Xanor siden du har prøvd alt mulig annet, la meg si det slik, hvis Xanor ikke funker er dosen for lav, Sykt potent og avhengighetsskapende men det funker.. faktisk så skal jeg være så frekk at jeg foreslår Rohypnol også som er enda mere søvndyssende.

Både Rohypnol/Flunipam og Xanor er vanskelig å få utskrevet, førstnevnte må man søke spesifikt for å få godkjenningsfritak om også, så det er vanskelig med ikkke umulig.

Rutiner
Fysisk aktivitet
God og sunn mat
Søvn
Gjøre ting som er gøy og spennende
Vær sliten når man legger seg
Kjærlighet

Disse punktene over er essensielt for å ha det bra, ikke bestandig man finner svaret i medisiner men heller hvordan man lever..

Hvis alle medisinene man prøver IKKE fungerer bør man kanskje tenke litt utenom boksen og prøve noe annet.
Vis hele sitatet...
Har aldri prøvd xanor altså. Bare temesta som er den sterkeste tror jeg av de jeg har fått tror jeg?

Er ikke rohyponol helt sinnsyk da? Tror jeg nok ikke at jeg skal foreslå. Har vært på mye kurs ifht psykiatri og er sjelden slik syk jeg er nå. Så det er for en periode fra jeg blir skrevet ut herfra (jeg sendes hjem syk pga mangel på plasser). Hva som skjer etter det må jeg nesten bare ta da.

Sitat av gekko4u Vis innlegg
Silje du skriver selv at du er "umulig å medisinere" og forrige tråd du opprettet var du på fisketur etter rivotril.. Som nå er slettet?

Hva med å kutte ut politisk engasjement, la hjernen få slappe av og heller fokusere på egen mental helse og heller bruke mental kapasitet på egen ve og vel for å så sakte men sikkert engasjere deg politisk igjen?
Vis hele sitatet...
Det var for å berolige meg og ikke for søvn. Siden jeg blir skrevet ut herfra før jeg er frisk pga mangel på plasser, så må legen finne på et eller annet for å sikre søvn. Var derfor jeg lurte på om noen hadde tips om hva som går ann å spørre om. Har permisjon fra alle vervene mine jeg. Har sykdomsutbrudd som dette sjelden. Nå er det 2 år siden sist.

Takk for alle svar
Sist endret av BipolarFrue; 4. juli 2022 kl. 02:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.