View Single Post
420' FY
eRixn's Avatar
Trådstarter
323
Vetta faen hva som skjedde, men jeg tror alkohol som du nevnte over var mye utav grunnen til flip-out'n min. Har "landet" nå eller nesten iallefall, blir ikke mere alkohol her i gården iallefall. Prøver å legge dette bak meg sjapest mulig, ny dag nye muligheter. Gawd what a hangover tho, hah. Takker for alle inputs, virkelig. Skal fortsette framover, dette var bare en eller annen freak-out, ingen rus hjalp noe særlig positivt på denne episoden. Føler meg bedre no utenom en deilig, crappy hangover.

Det er ikke sånn at siden jeg sprakk på benzo igår, at jeg går dønn tilbake til abstinenser vell?
Den komboen igår, var mye gøyere før. Det var absolutt ikke gøy å få den depresjon(anfall?). Psyken min tåler rett og slett ikke rus lenger. Så 3mg xanor sammen med alkohol, med sikkert veldig liten toleranse på benzo med tanke på at jeg har vært nærmere 2mnd'er uten, er egentlig gla' jeg tok resten av speed'n, eller så kan jeg tenke meg at jeg faktisk hadde blitt mye fullere og stuket på benzo. Nå er amfetamin'n vekk, resten av pillene går faktisk i dass, this was kinda' scary. Men depresjonen har dratt sin vei igjen, heldigvis. Kjenner smått til den. Er bare litt redd jeg har slengt meg selv tilbake i abstinens helvete, men det skjer vell ikke etter en sprekk, tror dere det? Håper jeg føler meg bedre imorgen, er nokk litt fyllasyk å.
Sist endret av eRixn; 19. juli 2020 kl. 11:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.