View Single Post
420' FY
eRixn's Avatar
Trådstarter
323
Oppdatering: Er delvis fortsatt på rette spor, ingen piller men har begynt å nøye meg litt med alkohol :/ Vet ikke om det er helt bra, ingen fest(drikking), helst aleine på dagtid/kveldstid et par øl 4 - 8 øl (0,5l). Ingen fyllasyke, tar det veldig rolig, ingen fyllasyke. Orker ikke å bli fyllasyk. Men merker jeg drikker for feile(?) grunner. Finnes det noen bra grunn for å drikke? En ting jeg lurer på, hva tenker dere til vanlig? Var hos psykologen idag å kom fram til at angsten & panikkanfall stammer fra barneskole og ungdomskolen. Det hjalp veldig å finne utav det, nå merker jeg at vær gang når angsten min stiger, at det faktisk er gamle minner som slår ut i fysisk ubehag, mange ting i værdagen minner meg tydligvis på 'traumatiske' dårlige minner fra ung alder, spesielt skolen. Idag etter pskykologen, hadde jeg min første gåtur igjennom byen + to buss turer på totalt 50 min uten angst i det heletatt, men måtte holde den i sjakk med at jeg måtte minne meg selv på at det er ingen akutt fare og at det hele kommer fra barndommen og ikke har rot i virkeligheten her og nå, det tappet meg veldig for energi men var også utrolig deilig å ikke ha angst. Men det jeg ofte kom fram til i tankene mine, hva faen skal jeg bruke tankene til? hva tenker den 'normale' personen i gata?
..Hah Er nokk noen rare spørsmål jeg kommer med, men mener det helt alvorlig, hva bruker du dine tanker til i værdagen? Kjente det var en hel haug med tanker og det rett å slett ble for mye av og til, men greide å ta i bruk 'mindfullness' øvelser til roe litt ned, deretter prøve å sette fokus på ting og andre folk i bussen og hva som evt. skjedde/skjer rundt meg men kommer alltid over tilslutt på hva faen tenker folk generelt på? Er ganske så rart -fra å være ruset 24/7 på alt fra a til å til å plutselig leve og tenke som folk flest.

Psykologen har reist på ferie nå i 4uker, så idag var siste turen før han da er tilbake om 4uker. Så er godt mulig jeg kanskje bruker freak til å lufte litt på topplokket i den tiden