View Single Post
420' FY
eRixn's Avatar
Trådstarter
323
Takket så meget Skal innrømme jeg er ganske så stolt. Har prøvd dette flere ganger men kom meg aldri av.
Gratulerer til deg å TrippyKing som har greid det, det mener jeg!! Vet hvor jæævlig dette er. Er kjempe godt å høre at du har det fint nå og at angsten din faktisk er bedre enn før, det må da føles ekstremt bra, igjen gratulerer mann.

Grunnen til at jeg har prøvd flere ganger med nedtrapping og cold turkey's, er faktisk litt som du nenver, angsten å egentlig alt av psykiske problemer som jeg hadde før jeg begynte på piller å alt annet av rus kom tilbake selvom jeg brukte både rivotril å xanorer nå de siste 2-3årene utav de 9år'ene. Ser egentlig for meg om jeg kommer meg igjennom alt det jeg har opplevd å opplever til dags dato utav abstinenser å psykiske plager så er det ikke mye i dette livet som kan greie å plage meg lenger ..Tror ingenting kan toppe dette. Måtte selvfølgelig avlive hunden i februar etter 11 år med kos, det var ikke nokke særlig. Men sitter her med gode minner å urne med lys i

Ahh, najss med vetkoppgangen for meg personlig iallefall hehe, håper jeg får lagt på meg litt til, ser jo det at jeg har lagt på meg litt, men har alltid vært tynn. Det hjalp nokk ikke å fyre i seg speed i noen år heller. Men nå er alt rus bak meg, er bare dette piller bestyret igjen nå.
Ahh, skulle faktisk håpet at jeg kunne gått opp 40kg kilo jeg å Men må da være ganske så irriterende for personer som ikke ønsker dette å må gå på disse medisinene.

Merket du TrippyKing at angsten din gjerne faktisk kom seg etter du begynte på seroquel'n? Føler alt av psykiske problemer kom seg etter jeg prøvde en nedtrapping MED, kvetapin og remeronen. Føler det er akkurat de medisinene jeg har trengt de andre gangene når jeg prøvde å slutte. Greier ikke helt å sette fingen på om det er de som har gjort at jeg greide det denne gangen eller om det bare var tilfeldig. Derfor jeg er litt redd å gå av de å, hvertfall etter benzobuddies folk sin erfaringer. Men de er kanskje litt mere følsom på det området å. Håper iallefall det.

Igjen, takk for svar å ha en fin dag videre mann
Sist endret av eRixn; 17. juni 2020 kl. 18:41.