View Single Post
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Trådstarter
Underklass:
Hadde aldri forestilt meg at det var flere her inne som var sånn!

StålSkuff:
Ja, selektiv spiseforstyrrelse er én ting, men jeg mener det har et navn når man ikke kan spise hverken frukt, grønnsaker eller bær

Nraw:
Nei, det hendte en gang i et 70-årslag jeg var på da at jeg skulle spise karamellpudding med krem. Jeg trodde kremen var laget av gammel utgått fløte eller noe, men det skulle vise seg at det var banan. Når det gjelder det epler var det ikke noe skjult, jeg visste hva det var, ikke noe kamuflert smak.

Obster:
Ja, er fullt klar over det, gikk litt fort i svingene. Det er ett unntak og det er nevnt: potet. Ellers er det vel ingenting.

frtoretang:
Heh, joda, den har jeg prøvd selv og når jeg har bodd hjemme (hybel, ikke hybel) har mora mi "overrasket" meg med å blande ulike ting i maten. Da spiser jeg merkbart mindre. Sier aldri "dette var ikke godt", men hun skjønner det.

Godt mulig at jeg er tungnem, men det er i så fall vanvittig tungnem.


Ellers:
Det hadde bare vært greit å "settle" dette før jeg flytter til Oslo for bl.a. å unngå sosiale stigma osv mtp at folk der spiser både sushi og babb som om det var ei brødskive med ost. Jeg har lekt meg med tanken om å nærmest sulte meg for så å bruke frukt og grønnsaker som munch, men blæh... risikere ditt og datt for å utvide "smaksvokabularet"? Njææ...
Sist endret av Duckie; 12. april 2015 kl. 17:23.