View Single Post
The Nerdrager
935
Sitat av wizhl Vis innlegg

Men det irriterer sikkert mange det. akkuratt som at mange irriterer seg over barnslige innlegg...

"Just saying'"'
Vis hele sitatet...
Som du kanskje ser, så fikset jeg på noen av skrivefeilene dine. Men det som er poenget mitt. Er at Freak hjelper alle uansett mentalitet eller alder. Man flamer ikke noen fordi de vil ha hjelp. Han har sagt at han beklager flere ganger, men du fortsetter å helle dritten på ham? Du klager på at han bryter regelverket, du bryter det selv. Du skriver at "Vi" ikke får kontakt med ham, da det kun er du som eskalerer til en fight.

Ontopic: Ts sier han vil ha ett flashy kabinett som han kan imponere vennene sine med. Det er lov å komme med rekkomandasjoner, men dersom han vil ha ett blinkende slott så skal han vell få lov til å ha det?


Sitat av wizhl Vis innlegg
Akoratt det vi har sagt, han sier han skal skjerpe seg men han gjør det ikke...

derfor det går litt over styr her..
Vis hele sitatet...
Vi har sagt at du skal skjerpe deg også, men du har bare fortsatt.

Sitat av wizhl Vis innlegg
Okei... sjalu? for what? hormonell 13 åring fordi jeg skriver 1 J***** useriøst inlegg? greit jeg kunne latt være og skrivd det inlegget men. syntes at det er blir passe dumt at du skal rage på meg bare for 1 inlegg når TS har 30 useriøse inlegg som er helt på trynet..
Vis hele sitatet...
Det er da mer enn ett negativt innlegg du har skrevet til TS? Har lest gjennom tråden nå, og må si jeg har facepalmet ganske så hardt til tider.
Skal nevnes at du skriver som en hormonell 13 åring selv.

Sitat av wizhl Vis innlegg
har igrunn vert her siden 2006... men har lagd ny bruker...
Vis hele sitatet...
Har vell ikke lyst til å utlyse hvorfor din gamle bruker ble fjernet?
Skal da nevnes at jeg ikke har vært her mer enn 10 måneder, men skal si at jeg har fått ett generelt godt bilde av en "average" freak her. Har aldri møtt folk som er mer hjelpsomme enn dem på dette forumet. Det er alltid en eller annen drittsekk som sniker seg inn med et par posts, men positive posts overveier nesten alltid disse. Skal nevnes at Admins er veldig flinke til å rydde opp poster som er useriøse eller lite konstruktive.

Sendte deg en PM før, men etter jeg leste videre å tråden begynte bare blodet mitt og koke.