View Single Post
Med tanke på at halvparten av alle brukerdoser politiet graver frem på sånne realityserier som blålys, politiet, tango 38 og tollerne er i lommeboka så skjønte jeg jo lenge før jeg blei myndig at ALLE andre steder enn lommeboka burde brukes. Spesielt fordi sånn som nå... Når du skal ut og fly, ikke har planer om å smugle en gang, men med utslagene det gir å ha lommebok og bankkort som har bada i kokain, heroin, amfetamin og piller så gjør du det ikke akkurat enkelt eller komfortabelt for deg selv å reise rundt. Selv om du ikke blir dømt for smugling på grunn av rester på lommeboka så er jo dette en fin måte å få problemer i tollen på vei ut eller inn og sørge for at ditt lokale politidistrikt får en smørbrødliste over stoffer du bærer rester av.

Så her er vel spørsmålet egentlig om du har noe å tape...
Er politiet kjent med din befatning med alle disse stoffene?
Har du store planer om å fortsette å være i befatning med alle disse stoffene? For med mindre de allerede veit alt, du har sluttet helt og har aldri planer om å begynne igjen ser jeg virkelig ikke poenget med å drasse rundt på en lommebok som tollerne omtrent kan lukte uten hjelp av hund en gang.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Du har tydeligvis ikke vært i Dubai.
Vis hele sitatet...
Ble du henrettet sist du var der?